Narón di NON ás fumigacións

Outro concello ven de sumarse á lista dos concellos que rexeitan as fumigacións. O alcalde de Narón, José Manuel Blanco, dirixiuse ás consellerías de Medio Rural e de Sanidade instando á paralización das campañas de fumigacións, facendo fincapé na toxicidade do produto para os insectos polinizadores e á introdución do pesticida na cadea alimentaria.

Podes ler a nova na Voz:

Narón solicita a la Xunta la paralización de la fumigación de eucaliptos

El alcalde alerta a Medio Rural y Sanidade de los riegos para la «salud pública»
El alcalde de Narón, José Manuel Blanco, ha instado a la Xunta a la paralización de las campañas de fumigación sobre los montes de eucalipto por los «riesgos» que supone para la «salud pública».

A través de sendas cartas, dirigidas a las Consellerías de Medio Rural y Sanidade, el regidor alerta de que se utilizan productos «tóxicos para las personas», empleados en otros municipios gallegos y que próximamente también se utilizarían en Narón.

Advierte, asimismo, de que la campaña para combatir la plaga del gorgojo del eucalipto afecta también a insectos polinizadores y, a la postre, a la cadena alimenticia y biológica.

Subraya el alcalde que el producto aplicado esta prohibido en «casi toda Europa» y anuncia que «el Concello efectuará una consulta jurídica para determinar la supuesta responsabilidad civil y penal en el caso de detectarse restos del producto tóxico en las cadenas alimenticias».

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Podes utilizar estas etiquetas e atributos HTML : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>