CONTACTA coa Plataforma

Se queres poñerte en contacto connosco para unirte á plataforma, para ofrecernos información ou para calquera outra cuestión podes escribirnos a: contacto ARROBA fumigacionsnon PUNTO org.

Tamén estamos en Facebook e no Twitter.

43 reflexións sobre “CONTACTA coa Plataforma

  1. Muy preocupada por las fumigaciones, como particular, se me ocurre sugeriros la iniciación de campañas de recogidas de firmas para cartas dirigidas al Valedor do Pobo, a la Consellería de Medio Ambiente de la Xunta, y a la Asociación Forestal de Galicia. De momento , que yo sepa, sólo está en marcha la que aparece en vuestra página dirigida a ASPAPEL.
    Contad con mi apoyo y colaboración. Muchas gracias por vuestro trabajo y hasta pronto.

    • Grazas pola túa mensaxe, Marga, e polas túas ideas, que trasmitirei aos compañeiros e compañeiras da plataforma.

    • GRACIAS POR VUESTRA PREOCUPACION,, ES MARAVILLOSO SABER QUE HAY PERSONAS QUE LUCHAN CONTRA ESTAS LACRAS ,,QUE SON MALOS PARA TODOS ANIMALES PERSONAS ,MEDIO AMBIENTE Y LA PROPIA TIERRA EN LA QUE VIVIMOS ,, QUE ES DE TODOS Y NO DE UNOS CUANTOS ,,GRACIAS ,Y ADELANTE CON VUESTRA LUCHA !!

  2. Pareme estupendo todo o que se fage por ben da natureza e en contra de intereses alleos, e que non reparan no que sexa para seguir a gañar cartos

  3. Os agradezco que estéis organizados y hagáis frente a este tremendo problema, porque vuestro problema es el mío. Todo lo que le ocurra a la Tierra, sea en el norte o en el sur, en el este o el oeste, dentro o fuera nos afecta a todos los seres vivos, y en este caso directamente a los habitantes de esa zona, aparte del resto. Las abejas son fundamentales para la polinización de las flores, los árboles para los ecosistemas creados en ellos y toda la Naturaleza en sí es perfecta. Si continuamos agrediéndola, las consecuencias las sufriremos tod@s.
    Proyectemos la resolución de este grave problema, pues TODO LO POSITIVO ES POSIBLE Y NECESARIO.
    Un cordial saludo

  4. Moi boas horas…
    …permitídeme expresarvos o meu agradecemento e os meus parabéns polo voso traballo na defensa da Saúde Pública…

    …tiven o atrevemento de facer unha entrada no meu bló ( Ao noroeste do Noroeste) comentando o voso traballo e dándolle un pouco de publicidade… (http://costaartabra.blogspot.com.es/2012/04/flufenoxuron.html)

    …espero ter acertado…Cedeira e Cerdido, como sabedes son o cerne da República Eucaliteira e non se librarán das fumigaciós, me temo… por iso compre ir advertindo a xente do que pode vir…

    Mil gracias mil, por tanto.
    Rafael.

    • Grazas, Rafael. Envíanos toda a información que che podia chegar sobre as fumigacións previstas na túa zona, así como de posibles convocatorias aos propietarios para que dean a súa autorización.

  5. Yo entre en la página con la intención de apoyar, pero no entiendo nada… lo mínimo que puedes hacer cuando buscas ayuda es hacerlo de forma que de facilidades a todo el mundo para entenderlo y poder tener una comunicación fluída, amén tener un mínimo de educación y, cuando alguien se expresa en un idioma común, responder en el mismo.. por mi parte apañense

    • Por una parte decir que tenemos previsto traducir lo antes posible la información al castellano, entre otros idiomas. Comprenderás que debido a la urgencia de nuestras acciones no hayamos tenido tiempo de traducir la información a otros idiomas y que hayamos optado por hacerlo en el idioma del país directamente afectado. Imagino que si fuera tu caso y quisieras denunciar un problema de este tipo en España hubieras empezado publicando en castellano, ¿no es así?

      Por otro lado, dispones de un resumen de la situación en http://actuable.es/peticiones/salvemos-abejas-galicia-salvemos-nuestro-futuro en castellano.

      • Lo mismo he pensado yo, cuando salvar a una especie se deja a un lado por verse claramente una causa nacionalista, ya que llamar a Galicia pais ya deja muy claro cual es el trasfondo…………
        Si os habeis tomado la molestia de hacer la pagina en gallego y en ingles y habeis dejado a un lado el castellano se ve lo mucho que os importa salvar a vuestras abejas.
        Por mi parte digo lo mismo que el otro usuario, cuando hagais la pagina en castellano contar conmigo, mientras tanto que os peinen

        • Non, se agora van ter a culpa nosas nais e pais e os nosos avós e avoas de darnos a teta, criarnos e brincar con nos falándonos en galego e por iso todo o mundo nos coñece como galegos ou gallegos.
          “Por mi parte digo lo mismo que el otro usuario, cuando hagais la pagina en castellano contar conmigo, mientras tanto que os peinen”
          Con toda tu buena fé ¿Cómo denominarias a los hijos de unas personas que nos “peinan” con un veneno que saben que es tóxico, muy bioacumulable, muy persistente e inadmisible en el medio acuático? http://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=DOUE-L-2012-80148

          • Es increible que pongas por delante un dialecto que a una especie. Te hablo en castellano, ten la educacion de responderme igual, tu a mi me entiendes yo a ti no. Y es un problema de comunicacion tuyo, suerte con tus abejas, ellas seguro que desean que las ayuden personas que hablan catalan, euskera y castellano

  6. Dúas cousas:
    1º Penso que non só o flufenoxuron está retirado, as fumigacións aéreas tamén están prohibidas pola Directiva do 2009 de fitosanitarios, salvo que non haxa alternativa, cousa que non é así, sempre se podería facer desde o chan.
    2º Suxiro que contactedes coa FSC (es.fsc.org), a certificadora de xestión forestal sostible, que é case unha obriga para moitos produtores, e que ten o flufenoxurón na listaxe de pesticidas altamente perigosos, prohibindo o seu emprego nas plantacións certificadas (podería polo tanto retirar a certificación a quen sulfate) e establecendo un procedemento de aplicación, no seu caso, moi selectivo e nunca aéreo.
    Unha aperta e grazas polo voso traballo.

  7. ¿poderíamos manter unha pequena conversa convosco no noso humilde programiña de radio en galego, o vindeiro sábado día12 de maio de 6 a 8 do serán? teriamos que ter un teléfono de contacto para podermos comunicármonos…
    Gracias pola atención.

    • Xa llo enviamos ao voceiro da plataforma. Xa se poñerán en contacto convosco. Grazas pola difusión na Diáspora!

  8. Necesito ponerme en contacto con Xohán Santos o alguIen de APIBAR, pero no encuentro ni teléfono, ni página web ni correo…El asunto es que la pequeña comunidad de montes de esta zona (Rivasieira-Porto do Son) ya ha tenido una reunión “informativa” sobre las fumigaciones y tendrán otra próximamente. Creo que entre el paisanaje de esta zona prima la desinformación y la ignorancia sobre lo que está a punto de “llovernos”, si no hacemos algo. Necesito contactar con alguien de aquí y he pensado en APIBAR. Os autorizo a que deis mi correo a APIBAR para poder contactar

  9. CON CORDURA, ESTO NO PASARÍA.VOSOTROS MISMOS ESTÁIS FUMIGANDO EL PAÍS ” ESPAÑA ” CON VUESTRAS
    PANTOCHADAS NACIONALISTAS, Y PONIENDO A INCOMPETENTES EN CARGOS INSTITUCIONALES, QUE
    TENDRÍAN QUE GOBERNAR GENTE COMPETENTE; Y ESTOS
    PROBLEMAS NÓ LOS TENDRÍAMOS. LES SEGUÍS LA CORRIENTE,( divide y vencerás ), EN VEZ DE ( la unión hace la fuerza ) . LA MISMA QUE AHORA, SOLICITÁIS. HAY QUE SER MÁS HUMANO,PARA TODO/OS, NO SOLO CUANDO NOS INTERESA. EL LENGUAJE, ES PARA ENTENDERNOS. A LOS POLÍTICOS ( y sus lameculos ) NO LES INTERESA QUE NOS ENTENDAMOS, PARA PODER FUMIGAR Y HACER LO QUE LES PLAZCA CON UN PAÍS DIVIDIDO Y SUBYUGADO. ¡ ESPERO QUE ME ENTENDÁIS !, NO ES MI INTENCIÓN FALTAR A NADIE.
    ESTOY CON VOSOTROS Y ¡ ÁNIMO, POR UN PAÍS DECENTE !

  10. Buenas, estoy intentándo buscar dónde tengo que firmar y no encuentro el enlace! Me hustaría que me enviarías dónde tengo que firmar.
    Muchas gracias,

    Laura

  11. pareceme moi bó o que estades a facer, pero sei de boa tinta que as firmas que vades a levar a San Caetano, tiñades que levalas a San Lázaro a Secretaria de medio rural e montes, creo que se chama asi. porque ali é donde se tramou todo iso. un saúdo e espero que consigades que non se fumigue.

    • Si, María, en efecto farase entrega á Consellaría de Medio Rural. O que pasa é que se usará o Rexistro Central para facérllelo chegar. Un saúdo.

  12. Quen me poderia enviar, ou donde me poderia facer con iles, os cartaces anunciadores da mani do domingo, comprometome a sembrar toda a Terra de Melide. Estou moi afeito, bueno….. estaba

  13. Ola, pertenzo a unha plataforma de Vigo e quero suxerirlles a nosa participación na vosa, temos idea de facer algunhas accións contra as fumigacións en vigo. ¿poderídesme informar como está a situación? hai algunha resposta oficial? o prazo remata en decembro ¿é posible que fumiguen sen aviso?
    ¿hai moitas comunidades de montes que se manifestaron publicamente en contra, e concellos?
    Grazas,un saúdo e parabéns polo traballo

    • Ola Ánxeles

      Encantadas de que vos unades á Plataforma. Póñome en contacto contigo por correo electrónico.

  14. Queridos amigos de por ahi arriba: Estoy feliz de la batalla ganada. Lo que siento es no poder ir a esa fiestecilla y poder conoceros. Estoy lejillos y sin laboro…..un poco complicado, pero estoy segura me presento ahi para conoceros. Siempre paso palabra para colaborar.
    Un abrazo grande desde Granada. Estais invitados a venir por aqui cuando querais. Carmen Rienda

  15. Sustancias químicas que perturban a función endocrina
    O Programa das Nacións Unidas para o Medio Ambiente (PNUMA) e a Organización Mundial da Saúde (OMS) acaban de publicar conxuntamente (19 de febreiro de 2013) un novo informe sobre o estado dos coñecementos sobre estas sustancias.
    http://www.who.int/mediacentre/news/releases/2013/hormone_disrupting_20130219/es/index.html
    http://apps.who.int/iris/bitstream/10665/78102/1/WHO_HSE_PHE_IHE_2013.1_eng.pdf

  16. Pesticidas sin control en campos y jardines
    “Sobre la mesa del Gobierno hay un real decreto que establece el marco
    de actuación para conseguir un uso sostenible de los productos fitosanitarios y plantea la necesidad de elaborar un Plan Nacional de Acción para conseguir el uso sostenible de las actividades fitosanitarias.”
    http://www.istas.net/web/abreenlace.asp?idenlace=9597

  17. Ola!
    somos un grupo de acción e concienciación social, o “Comando Ghichas”. Formamos parte co colectivo DesPensa do Val Miñor. Estamos a programar a segunda campaña antiherbicidas nos concellos de Val, queremos levar as mocións aos mesmos, facer charlas informativas nas asociación veciñais e continuar metendo nas caixas de correo da veciñanza dos barrios máis rurais a información sobre o prexuízo do uso de herbicidas e as posibles alternativas ao mesmo.
    Gustaríanos formar parte como colectivo da Plataforma Fumigacións Non.
    Un saúdo e grazas polo traballo!

    • ola Ánxeles, xa vos engadimos na páxina como parte da Plataforma. que mail queredes incorporar á lista de correo de coordinación? Graciñas e saúdos!

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *